Click!

Wednesday, March 23, 2011

Disney CUTIES ❤❤❤

Greetings ~~

Tadi petang after class, pergi guardian MP (Mahkota Prade).
Tujuan:: Nak ambil hadiah Disney CUTIES dari guardian la...

Penat tau berhempas pulas membeli barang2 kat guardian tu..Dah la mahal ...
Aku PAKSA semua kawan2 aku pergi memborong kat guardian tu utk dapat kan stiker utk aku... haha
Adik perempuan aku, toksah cakap la...dia tu jadi mangsa pujukan dan hasutan aku..hehe (Sorry Amal)
1 stiker = RM20
60 stiker = free Disney CUTIES
Berapa RM abehhhsss?
G amek calculator sane...

Ada 6 pilihan Disney CUTIES... mickey, donald, chip, dale, tiger and pooh...
Pilihan ku = CHIP
Tapi....Lebih seronok kalau dapat dale juga kan? 
Mungkin next time..


❤  CHIP  
Ribuan terima kasih pada semua yang membantu ye...

1- Family. esp Amal (mangsa...) dan Mama (ATM Mesin)
2- Najeh dan Pah (Terkejut beruk sebab dapat 10 stiker dlm 1 resit!!!)
3- Cik Yati (Sanggup bagi 3 stiker yang dah di tampal)
4- Aishah, Cybill dan Dila (borong RM140 = 7 stiker)
5- Muqit (Cabut yg dah tampal)
6- Najeh (23 stiker selepas berlepas ke Sydney)
7- Floating Lotus (Driver dan tukang geleng kepala   =__=")
8- Dan kawan2 yang membantu...

Till Then~~

1 comment:

  1. u and ur anak patung..sudah2 la tu
    buat penuh katil je..hahha

    ReplyDelete